Søndag 7. juni ble Max Manus-monumentet avduket i Oslo.
Til stede var representanter fra Oslo kommune, Forsvaret, familien Manus, Samlerhuset og en rekke inviterte gjester. Monumentet, skapt av billedhugger Per Ung, har tidligere stått ved Akershus festni…
Les mer











